Om du har problem med din internetuppkoppling
Om du har tillgång till Internet på annat sätt (t.ex. via mobilen) kan du också gå in på föreningens hemsida (https://www.ostfiber.se/), Facebooksida (www.facebook.com/groups/205018576298846) eller Östergarnslandet Anslagstavlan på Facebook och se om felet berör fler i ditt område.
Om du är ansluten till föreningens gruppavtal gå till Driftinformation och Felsökaren på Tele2:s kundservice (https://www.tele2.se/kundservice/bredband) eller ring Tele2 på tel 90 222. Var beredd på att uppge din adress/fastighetsbeteckning.
Har du valt alternativ 3 Öppet nät skall du kontakta den tjänsteleverantör du valt för att anmäla fel.
Vid avgrävning av kabel eller om du vill ha hjälp att märka ut fiberledningen på din tomt, kontakta Ove Sjöberg i Gammelgarn, 070-588 39 49, ovsjob1@outlook.com